Rare dag

5 augustus 2017 - Giardini-Naxos, Italië

Wij hadden een gekke dag. Het blijkt dat we ons de hele dag hebben vergist in de dag waarop we zouden verhuizen. We dachten steeds zondag naar het bleek vandaag, zaterdag te moeten zijn. We lagen gelukkig lekker te relaxen bij het zwembad, maar daar werden we om 13.00 ruw gestoord met de mededeling dat nog niet uitgecheckt waren . Dus wij snel alles in de tassen en tasjes gepropt en alles in de auto gegooid! Je weet hoe ik van een beetje orde en regelmaat hij, nou niet dus!! Het was een grote chaos in de tassen, maar gelukkig hoefden we geen vliegtuig te halen . Vandaag zouden we nog wat dingen uit de ijskast opmaken, is dat lukte ook niet meer. Eieren en melk (voor de pannenkoeken) maar aan de beneden buren gegeven en bij het zwembad nog even de overheerlijke kipstukjes verorberd.
Na drie uurtjes rijden kwamen we aan. Voor alles moeten we bijbetalen: voor de airco, voor de parkeerplaats en voor een extra wificode. Dat laatste doen we dus niet.
Maar goed, boodschappen moesten we ook nog doen.
Nu even acclimatiseren hier en pannenkoeken eten!!